آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 753
باردید دیروز : 678
بازدید هفته : 40568
بازدید ماه : 63019
بازدید سال : 149762
بازدید کلی : 1206410

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1396
نظرات

  دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام با بالاترین کیفیت

Download New Music Behnam Bani – Hame Donyam 

ترانه : عاطمه حبیبی ، آهنگ : بهنام بانی ، تنظیم : حامد برادران 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام :

همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام
اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
عشق تو واسه من تکراری نمیشه
دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
دارم چون تو برام میمونی همیشه
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام

♫♫♫♫♫♫
میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط
دیوونه ی توام من عاشق تو شدم تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
عشق تو واسه من تکراری نمیشه
دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
دارم چون تو برام میمونی همیشه

دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت


********
تعداد بازدید از این مطلب: 4878
موضوعات مرتبط: دانلود , مالتی مدیا , موزیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود