مجید یحیایی - عادت (موزیک. متن)
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1768
باردید دیروز : 10827
بازدید هفته : 40905
بازدید ماه : 63356
بازدید سال : 150099
بازدید کلی : 1206747

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392
نظرات

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و آرام از مجید یحیایی به نام عادت

  آهنگ و تنظیم کننده : مجیــــــــد یــحیایی *پیشنهاد ویژه*

این موزیک به مدت چند روز به صورت آنلاین در وبلاگ پخش میشه

مجید یحیایی آهنگ عادت

براي دانلود روي آهنگ مورد نظر خود کليک راست کنيد و بعد گزينه Save Target As را بزنيد

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

عادت

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

 
متن کامل و صحیح این ترانه:
*******
گه گداری به خیالم    که تو اینجایی کنارم
خیره میشم به نگاهت  تا بفهمی بی قرارم
 
تا بفهمی که چه ساده واس تو میشه تنگ
تا بدونی یه بغضی میزنه گلومو هی چنگ
 
نکنه فکر کنی یه روزی   از اون حسم به تو کم شه
غیر ممکنه عزیزم   عشق تو فراموشم شه
 
غیر ممکنه که از یاد   ببرم خاطره هاتو
یا فراموش کنه چشمام    طرح زیبای چشاتو
 
شاید فکنی که عادت  کرده قلبم یا بریده
یا شاید فک کنی که عشقم  به ته خطش رسیده
 
شاید فک کنی که حالا   جای خالیت شده عادی
اما تو نه نمیدونی      سخته واس من تا چه حدی
 
این احساسی که من دارم      فقط دوست داشتن محضه
دل عاشق به یادت هست      توی هرجا و هرلحظه
 
این احساسی که من دارم        از احساس تو لبریزه
که این روزای عمر من       برام شبای پائیزه
 
این احساسی که من دارم       غروب عشق دیروزه
که بعد رفتنت بازم       برام انگاری مرموزه
 
این احساسی که من دارم        اگر چه خیلی غمگینه
ولی وقتی تو رویامی       به قلبم خیلی میشینه
 
شاید فکنی که عادت  کرده قلبم یا بریده
یا شاید فک کنی که عشقم  به ته خطش رسیده
 
شاید فک کنی که حالا   جای خالیت شده عادی
اما تو نه نمیدونی      سخته واس من تا چه حدی

********
تعداد بازدید از این مطلب: 3251
موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , موزیک , متن آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1392/6/23/sasjon - - گفته است :
aliiiiiiiiiiiiiiii bood . mer30


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود