فراموش کردن رمز 9 خانه ی گوشی اندروید و حل آن
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 867
باردید دیروز : 344
بازدید هفته : 40348
بازدید ماه : 62799
بازدید سال : 149542
بازدید کلی : 1206190

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
نظرات

این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در گدجت های آندرویدی قابل استفاده است که یکی از پراستفاده ترین قفل های آندرویدی به حساب می آید.

به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن گدجت خود را فراموش کرده باشید ، شاید تنها راه برای ورود به گدجت خود را ریست کردن گوشی به حالت پایه (کارخانه) بدانید ولی امروز قصد داریم علاوه بر راه همیشگی ، دو راه دیگر را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

وقتی شما برای رهایی از این قفل گزینه ریست کردن گوشی را انتخاب می کنید تمامی مخاطبان ، پیام ها ، ایمیل ها و … را از دست خواهید داد.

پس باید دنبال راهی بهتر و کم زیان تر باشید.

ما برای شما دو پیشنهاد داریم

الف) از طریق محیط H-Boot

1-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. برای این که مطمئن شوید گوشی آندرویدیتان کاملا خاموش شده است بهتر است باتری گوشی را درآورده و پس از ۲۰ ثانیه دوباره باتری را در داخل گوشی قرار دهید.

۲- در این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم پس ابتدا کلید کاهشی ولوم را نگه دارید و سپس دکمه پاور را بزنید>در صورت درست انجام دادن این کار ، محیط H-Boot برای شما ظاهر خواهد شد.

کلید پاور= به وسیله فشار دادن این کلید ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.

کلید های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ، به سمت بالا و همین طور با فشار دادن ولوم کم به سمت پائین بروید.

۳- با استفاده از کاربردهای بیان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.

۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

۵- صفحه ی جدیدی برای شما ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.

۶- بعد از انتخاب tracball ، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

———–  ———–  ———–

ب) با استفاده از حفره باز امنیتی سیستم عامل آندروید

۱- تنها به یک خط دیگر نیاز دارید (مثل تلفن ثابت یا تلفن همراه دیگر)

۲- پس از تهیه آن ، به گوشی خود زنگ بزنید.

۳- پس از برقراری تماس ، کلید خانه را بزنید (معمولا با این کلید در این حالت می توانید به صفحه اصلی آندروید بروید) ، سپس با رفتن به قسمت نرم افزارها و پیدا کردن نرم افزار و در قسمت تنظیمات نرم افزار ، تیک فعال بودن آن را بردارید و یا آن را پاک کنید.

———–  ———–  ———–

روش دوم به جز هزینه برقراری تماس اولیه هیچ عیب و پیچیدگی خاصی ندارد و پیشنهاد می شود در صورتی که روش دوم جواب نداد از روش اول استفاده کنید.

دوستان عزیزم این روش به نظر من کار ساز نیست و بهتره باز از همون روش اول استفاده کنید.. چون در این روش در اکثر گوشی ها بعد از زدن کلید Home دوباره ازتون رمز 9 خونه ای رو می خواد... اما به هر حال امتحانش مجانیه

منبع و نظرات ارائه شده درمورد این مطلب: News.P30day

*****

در گوشیهایی که کلید Home دارن مثل بعضی گوشیهای سامسونگ:

ابتدا دقت داشته باشید در این روش، اطلاعات حافظه داخلی دستگاه پاک خواهد شد.

بدین منظور:
در ابتدا دستگاه را خاموش نمایید.
اکنون به طور همزمان سه کلید Power ،Home و Volume Up (افزایش صدا) را فشار داده و چند لحظه نگه دارید.
در صورتی که این کار را درست انجام داده باشید پس از نمایش نماد اندروید وارد صفحه خوش*آمدگویی شده و بایستی مراحلی نظیر انتخاب زبان و تنظیمات تاریخ را طی کنید.
پس از انجام این کار می*توانید از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید.

منبع: تالار گفتمان اندرویدها

*******

روش  بعدی:

اگر به صورت مداوم ۵ بار الگوی انتخابی را برای گشودن قفل اشتباه وارد کنید پیغامی بر روی گوشی نمایش داده می شود که باید پس از گذشت ۳۰ ثانیه مجددا اقدام به گشودن قفل گوشی نمایید.با تایید آن گزینه ای به نام Forgot pattern در بخش زیرین الگو اضافه می شود که با انتخاب آن صفحه ای باز می شود که در صورت داشتن یک اکانت گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندروئیدی اکانت گوگل دارد!) و با لاگین به اکانت خود می توان یک الگوی جدید برای گوشی تعریف و یا ازآن صرف نظر کرد.در هر دو حالت قفل گوشی باز شده و در صورت تعریف الگوی جدید، این الگو، جایگزین الگوی فراموش شده می شود .

منبع: وب بلاگ فارسی


********
تعداد بازدید از این مطلب: 27624
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1393/5/27/sasjon - - گفته است :
سلام من یه گوشی htc explorer دارم امروز که رفتم باهاش بازی کنم دیدم از من ایمیل و پسورد میخواد کمکم کنید

/commenting/avatars/avatar07.jpg
حنانه در تاریخ : 1393/5/26/sasjon - - گفته است :
سلام من تبلت lenovo دارم و متاسفانه این دومین باره که رمزشو فراموش کردم من راه h-boot رو رفتم ولی الان تبلتم خاموش شده و روشن نمیشه فک کنم سوخته چی کار کنم لطفا سریعا جواب بدید.ممنون

/commenting/avatars/avatar03.jpg
alo در تاریخ : 1393/5/23/sasjon - - گفته است :
?

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1393/5/21/sasjon - - گفته است :
سلام ، من گوشیم هواوی y300 هست ، برای اینکه این مدل گوشی ها وارد محیط H-Boot بشه باید دکمه ی پاور و دکمه ی ولوم زیاد همزمان فشار داده بشه
تست شده

//commenting/avatars/sasjon-214999.jpg
سولماز در تاریخ : 1393/5/19/sasjon - - گفته است :

سلام خواهش می کنیم راهنماییم کنین من تبلتم رمزشو فراموش کردم و وقتی کاری رو که گفتین کردم یه صفحه های عجیب غریبی اومد که به زبان چینی بود مدلشم دیمو 7780+ هستش
پاسخ: سلام سولماز جان این روش به احتمال 70 % روی تبلت های چینی و ایرانی عمل نمیکنه اگه جواب نداد فک کنم تو یک شیار ریست که معملاً بالا یا کنار تبلت قرار داره بتونی ریستش کنی ولی امکان ذف اطلاعات بالاست خوددانی اگه هم مطمئن نیستی می تونی ببری تعمیراتی موبایل تا اونا یکاریش بکنن

/weblog/file/img/m.jpg
سیما در تاریخ : 1393/5/11/sasjon - - گفته است :
سلاممدل گوشی منsumsung galaxy gioهست.وقتی این روش روامتحان میکنم بعدازاینکه اون دکمه هاروباهم فشارمیدم مینویسه downloading...ولی هیچ اتفاقی نمیفته.خواهش میکنم با ایمیل به من جواب بدین .گوشیموواقعانیازدارم.

//
aram در تاریخ : 1393/5/10/sasjon - - گفته است :
سلام.میشه بگین اگه اول ایمیل تعریف نکرده باشم الان هر ایمیلی میتونم بدم؟ و اینکه اونجا میشه تیکشو برداشت بعد گوشی باز میشه و دیگه پترن نداره؟ پسورده ایمیلمونو میخواد؟؟
ممنون میشم جواب بدین

/commenting/avatars/avatar06.jpg
صبا در تاریخ : 1393/5/6/sasjon - - گفته است :
سلام مدل گوشی من هواوی اسندy300 هست.
چند بار این روش رو امتحان کردم جواب نمیده
اصلا واردمحیط H-Boot نمیشه...
میشه بگید باید چیکارکنم؟؟؟
پاسخ: سلام دوست عزیزم بعضی مدل گوشی ها رو هیچ کاریش نمیشه کرد مخصوصاً گوشی های چینی... اگه نشد باید ریست بشه باید ببری موبایل فروشی یا دکمه ریسیتش رو با یه سوزن فشار بدید تا سیستمش به قبل برگرده... امکان درست شدن گوشی های چینی کم هست و گوشی های هواوی هم فک می کنم از اون دسته گوشی هایی باشه که ریست کردنش سخت هست.

/commenting/avatars/avatar16.jpg
مبینا در تاریخ : 1393/4/16/sasjon - - گفته است :
مررررسییییییییی

/commenting/avatars/avatar07.jpg
پارسا در تاریخ : 1393/4/8/sasjon - - گفته است :
سلام من رمز ایمیلم رو هم فراموش کردم چجوری وارد شم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود