10 سایت ارسال اس ام اس رایگان
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : چهار شنبه 19 مهر 1391
نظرات

از جمله استفاده های اولیه تلفن همراه ارسال اس ام اس (پیامک!) به دیگران است. اما این جمله، با گذشت سال ها، می‌تواند به این صورت هم تغییر کند که: از جمله استفاده های اینترنت، ارسال اس ام اس رایگان به دیگران است! چند وقتی می‌شود که با آمدن سرویس های جدید و اضافه شدن آن ها به خدمات تحت وب، امکانات تلفنی فراوانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده شده است که یکی از آن ها، SMS هایی است که قابلیت ارسال از طریق وب را دارند. سرویس های زیادی هم به همین دلیل ایجاد شدند که خدمات مختلفی را به کاربرانشان ارائه می دهند و بعضی از آن ها نیز به صورت پراکنده در وب معرفی شده اند اما در این پست با توجه به نوشته جدید Sean P. Aune قصد دارم که ۱۰ سرویس ایده آل برای ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت را به شما معرفی کنم.

Bloove.com: از طریق نرم افزاری که در تلفن خود نصب می کنید، قادر به ارسال SMS از طریق این سایت خواهد بود. با نصب این نرم افزار می‌توانید کلیه لیست شماره های خود را به برنامه اضافه کنید تا هنگام ارسال، آسوده تر باشید! ضمنا برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به اتصال اینترنت از طریق موبایل خود را دارید. بنابراین احتمالا این سرویس بیشتر در بین کاربران ایرنسل محبوبیت داشته باشد.

ClearSMS.com: سرویسی کاملا حرفه ای برای ارسال تبلیغات از طریق SMS. هنگام ثبت نام، به طور رایگان ۱۰ اس ام اس در اختیار شما قرار می گیرد. از این ۱۰ عدد کمال استفاده را بکنید و اگر تمایل داشتید، برای استفاده های بیشتر، یک اکانت پولی در سایت رجیستر کنید!

GizmoSMS.com: این سرویس امکان ارسال اس ام اس به بیش از ۵۰ کشور مختلف جهان را به شما می دهد. پس اگر دوست یا آشنایی در کشوری به غیر از ایران داشتید، به فکر هزینه ارسال اس ام اس برای او نباشید و از این سایت استفاده کنید!

Group۲Call.com: این سرویس علاوه بر ارسال اس ام اس، امکان ارسال پیام صوتی را نیز به شما می دهد! ارسال SMS در این سایت هیچ محدودیت عددی ندارد و برای ارسال پیام صوتی نیز، می‌توانید تا مرز ۵۰ تا را بدون خرج هیچ مبلغی، به سادگی تمام انجام دهید!

Jaxtr.com: و اما این سایت! مختصرا می‌توانم این را بگویم که برای استفاده از آن درنگ نکنید! Jaxtr با ویجتی که در اخیارتان می گذارد، این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن، با خوانندگان وبلاگ خود، ارتیاط پیامکی داشته باشید و این یعنی...! ضمن اینکه دوستان آشنای زیادی را می‌توانید در این سایت بیابید!

OhDontForget.com: از طریق این سایت نه تنها امکان ارسال اس ام اس به طور معمول را دارید، بلکه می‌توانید با تعیین زمان مشخص، اس ام اس های زمان بندی شده را برای دوستان خود ارسال کنید. متاسفانه این سایت تنها ۳۷ سرویس دهنده خدماتی را پشتیبانی می‌کند که بیشتر برای افراد آن سوی آب ها مناسب است!

SMSGupShup.com: این سرویس این اجازه را به شما می دهد تا با ارسال یک پیام، آن را دوباره برای گروهی که ایجاد می کنید ارسال نمایید. این گروه می‌تواند تا ۵۰۰۰ نفر عضو هم داشته باشد!

Swaggle.mobi: اگر کاربری هستید که آیفون دارید، حتما این سایت به دردتان خواهد خورد. وب سایتی برای ارسال اس ام اس که بیشتر برای کاربران آیفون راه اندازی شده است.

Yahoo Mobile: یاهو هم از این قافله عقب نمانده! اما تنها عیب آن عدم پشتیبانی ایران در لیست کشور های آن است. البته این مورد نه بخاطر سرویس دهنده های تلفن در ایران، بلکه به لحاظ سیاست کلی سایت است. به هر حال می‌توانید از امکان ارسال اس ام اس به دیگر دوستانتان در خارج از ایران از آن استفاده کنید.

Yellowpipe: این سایت در اصل یک سرویس دهنده میزبانی هاست است! اما خوب امکانی را هم برای ارسال اس ام برای دیگران فراهم کرده است. شما حتی می‌توانید شماره ای را برای دریافت پاسخ اس ام اس ها در اختیار سایت قرار دهید تا برایتان ارسال شود. پس اگر ساکن امریکا و یا اروپا هستید Yellowpipe را از دست ندهید! ضمنا اگر شما نیز وب سایت مشابهی را می شناسید می‌توانید آن را به این لیست بیافزایید.

منبع: وبلاگینا


********
تعداد بازدید از این مطلب: 2617
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود