معرفی داوران رقابتهای جام ملتهای اروپا یورو 2012
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1265
باردید دیروز : 156
بازدید هفته : 8442
بازدید ماه : 88386
بازدید سال : 175129
بازدید کلی : 1231777

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : شنبه 3 تير 1391
نظرات

داوران یورو را بیشتر بشناسیم

رقابت های یورو 2012 از فردا شب آغاز می شود؛ رقابت هایی که مدیران اتحادیه فوتبال اروپا امیدوارند بدون کوچکترین مشکلی برگزار شود. به همین دلیل آنها 12 نفر از بهترین داوران شان را برای این رقابت های انتخاب کرده اند. همه این داوران را طول فصل در لیگ های مختلف اروپایی و چمپیونزلیگ دیده ایم و باید امیدوار باشیم که اشتباهات احتمالی آنها، روی سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار نباشد.
 

هاوارد وب

 

 داور فینال جام جهانی و فینال چمپیونزلیگ 2010، بار دیگر نمایندگان داوران انگلیسی در یورو است. وب که قبلا افسر پلیس بوده، از شرایط فیزیکی مناسبی برخوردار است و از جمله داورانی است که بازیکنان کمتر با او مشاجره می کنند. شاید به همین دلیل او در دیدارهای این فصل لیگ برتر تنها سه بار از کارت قرمزش استفاده کرد. پیروزی 8-2 منچستریونایتد مقابل آرسنال و دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ بین بایرن و رئال، از جمله دیدارهای مهمی بودند که وب در این فصل سوت زد.



کمک ها:

مایکل مولارکی، پیتر کایرکاپ

 


 

استفن لانوی

 

 این داور فرانسوی که از سال 2006 وارد لیست فیفا شده، در شهر زادگاهش به عنوان پخش کننده بازی های کامپیوتری، فعالیت می کند. او که سابقه قضاوت در رقابت های المپیک 2008 پکن و جام جهانی 2010 را نیز دارد، در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ دیدار تیم های چلسی- لورکوزن و همچنین منچسترسیتی، بایرن را قضاوت کرد که در هر دو دیدار تیم های انگلیسی به پیروزی رسیدند.



کمک ها:

اریک دانسائول، فردریک کانو

 


 

وولفگانگ اشتارک

 

 این معاون بانک اهل لاند شات، بعد از مارکوس مرک و هربرت فاندل، به بهترین داور فوتبال آلمان تبدیل شد. هرچند در طول دوران حرفه ای اش قضاوت های بحث برانگیز زیادی داشته است. در سال 2007 و در رقابت های زیر 20 ساله های جهان، قضاوت او یکی از دلایل اصلی به جنجال کشیده شدن دیدار شیلی- آرژانتین بود. در سال 2010 در لیگ قهرمانان دیدار چلسی و اینتر را قضاوت کرد که در آن دو پنالتی مشکوک گرفته نشد. فصل گذشته هم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دیدار رئال- بارسا را سوت زد و با اخراج په په، مورینیو را به مرز انفجار رساند.



کمک ها:

یان هنریک سالور، مایک پیکل

 


 

ویکتور کاسای

 

 علی رغم اینکه تنها 37 سال دارد، دیدارهای مهمی مانند فینال چمپیونزلیگ 2011 بین بارسا- منچستریونایتد و دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2010 بین اسپانیا- آلمان را قضاوت کرده است. کاسای هرچقدر در دادن کارت زرد سخاوتمندانه عمل می کند ( او در دیدار آپوئل مقابل ویسلا کراکو در رقابت های لیگ قهرمانان 10 بار از کارت زرد استفاده کرد) اما در دادن کارت قرمز بسیار محتاط است به طوری که در دو سال اخیر تنها 5 بار برای اخراج بازیکنی دست به جیب شده است.



کمک ها:

گابور اروس، گئورگی رینگ

 


 

نیکلا ریتزولی

 

 یوفا از بین سه داور ایتالیایی حاضر در لیست داوران "الیت" اروپا، این داور 41 ساله اهل موده نا را انتخاب کرد. ریتزولی که از سال 2002 در سری آ داوری می کند، 5 سال قبل به فهرست داوران فیفا اضافه شد و در سه سال اخیر نیز به فهرست داوران برتر یوفا راه پیدا کرده است. ریتزولی که آخرین دربی شهر میلان را سوت زده، یک آرشیتکت است.



کمک ها:

رناتو فاورانی، آندره آ استفانی

 


 

بیورن کویپرز

 

 

 این داور 39 ساله هلندی از سال 2006 وارد فهرست فیفا شد و در رقابت های معتبری مانند جام یوفا، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرد. او داور دیدار سوپرکاپ فصل گذشته اروپا بین بارسا و پورتو بود و در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ نیز دیدارهای مهمی مانند بایرن مونیخ- ناپولی، باسل- منچستریونایتد و بارسلونا- میلان را سوت زد. پدر کویپرز هم داور بود.



کمک ها:

ساندر فن روکل، اروین زینسترا

 


 

پدرو پروئنکا

 

 شاید این داور 41 تا یک ماه چهره چندان شناخته شده ای نبود اما با قضاوت در فینال چمیونزلیگ، نامی برای خود دست و پا کرد. البته این اولین فینالی نبود که این مشاور مالی پرتغالی سوت می زد. او که در فصل 07-2006 به عنوان بهترین داور پرتغال انتخاب شد، در سال 2004 قضاوت دیدار فینال زیر 19 ساله های اروپا بین اسپانیا و ترکیه را قضاوت کرد. بازی هایی که او قضاوت می کند، معمولا با کارت های زرد زیادی به پایان می رسد؛ او در 24 دیدار اخیری که قضاوت کرده، تنها در سه دیدار کمتر از 5 کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داده است.



کمک ها:

برتینو کونیا میراندا، ریکاردو خورخه فریرا سانتوس

 


 

 کرگ تامسون

 

این داور اسکاتلندی جنجالی ترین دیدار مرحله مقدماتی یورو را قضاوت کرد؛ دیدار ایتالیا- صربستان که به خاطر اوباش گری هواداران صرب تنها بعد از 7 دقیقه، نیمه کاره ماند و با حکم یوفا، 3-0 به نفع ایتالیا اعلام شد.  تامسون که 39 ساله و یک وکیل است، در فینال سال گذشته جام حذفی اسکاتلند بین تیم های گلاسیکو رنجرز و سلتیک، یک ضربه پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد اما تصمیمش را پس گرفت و با اعتراض شدید مربی رنجرز روبرو شد. والتر اسمیت این نوه قضاوت را "خطرناک" توصیف کرد.



کمک ها:

السدر راس، درک رز

 


 

دمیر اسکومینا

 

 داور 36 ساله اهل اسلواکی در بسیاری از دیدارهای یورو 2008 به عنوان داور چهارم به کار گرفته شد اما در لهستان و اوکراین او را در میانه زمین خواهیم دید. اسکومینا در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ دیدارهای مهمی مانند دیدار برگشت آرسنال- میلان در مرحله یک هشتم نهایی و دیدار چلسی- بنفیکا در یک چهارم نهایی را قضاوت کرد. او علاقه چندانی به استفاده از کارت هایش ندارد.



کمک ها:

پروموز آرهار، مارکو استانسین

 


 

کارلوس ولاسکو کاربایو

 

 او در رقابت با آلبرتو اوندیانو ماینکو، عنوان نماینده داوران اسپانیا در یورو را به دست آورد. این داور 41 ساله قضاوت دیدار فینال فصل گذشته اروپا بین پورتو و براگا را برعهده داشت. پر کارت ترین دیداری که او تاکنون قضاوت کرده، در سال 2009 بین بتیس و نومانسیا بود که در آن کاربایو علاوه بر نشان دادن 9 کارت زرد به بازیکنان دو تیم، سه بازیکن را نیز از زمین اخراج کرد.



کمک ها:

روبرتو آلونسو، خوان کارلوس یوسته

 


 

یوناس اریکسون

 

این داور 38 ساله و تنومند سوئدی، با انجام یک معامله پر سود، یک شبه مولتی میلیونر شد. البته او اکنون تنها به داوری می پردازد و اوقات فراقتش را در قایق تفریحی اش می گذارند. اریکسون که تاکنون 175 دیدار را در لیگ سوئد قضاوت کرده، از سال 2002 وارد لیست داوران فیفا شد. او در 16 دیداری که در 4 فصل اخیر در لیگ قهرمانان سوت زده، 55 کارت زرد به بازیکنان نشان داده اما تنها 1 بار از کارت قرمز استفاده کرده است.



کمک ها:

استفن ویتبرگ، ماتیاس کلاسینیوس

 


 

کونیت چاکر


 این داور اهل استانبول، با قضاوت در دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ این فصل بین بارسا و چلسی و اخراج جان تری، کمی مشهورتر از قبل شد. او که در زمینه بیمه کار می کند، آخرین بار دیدار فنرباغچه و گالاتاسرای در سوپرکاپ ترکیه را قضاوت کرده و در آن دیدار 3 بازیکن از دو تیم را از زمین اخراج کرد.

کمک ها: باهاتین دوران، طریق اونگون

**************************

برای مشاهده و معرفی تیم ها   قسمت اول /   قسمت دوم   کلیک کنید

برای مشاهده توضیحات کامل در مورد لباس بازیکنان تیمها کلیک کنید

جام ملتهای اروپا یورو 2012 از زبان ویکی پدیا


********
تعداد بازدید از این مطلب: 2660
موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود