نظرات شما درمورد کتاب سورپرایز
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3413
باردید دیروز : 20123
بازدید هفته : 51846
بازدید ماه : 74297
بازدید سال : 161040
بازدید کلی : 1217688

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391
نظرات

تمام نظراتی که دوستان عزیز درمورد کتاب الکترونیکی سورپرایز دادن

ممنون از همه نظرهاتون

نسخه جدید کتاب سورپرایز به زودی برای دانلود در وبلاگ قرار خواهد گرفت

شما می تونید در پایین این نوشته تمامی نظرهای مربوط به کتاب رو ببینید

البته این نظرات در کتاب هم درج میشه و با نام نویسنده نمایش داده میشه

لازم به ذکر است که تمام کسانی که نظر دادن بصورت کاملاً رایگان از سرویس اشتراک اس ام اسی کتاب الکترونیکی

سورپرایز برخوردار می شوند و نسخه جدید کتاب به اطلاعشان خواهد رسید

شما هم نظرتون رو راجع به کتاب بنویسید

***************************************************

نظرات شما درمورد کتاب
نظرات کلی شما درمورد کتاب در این قسمت با اسم خودتون درج میشه
اگه درمورد قسمت های دیگه نظری دادید تو همون قسمتها نظرتون قرار میگیره...
**********
سمیه از کرمانشاه:
سلام آقای فرهمند،من میخواستم بابت کتاب های الکترونیکی شما ازتون نهایت تشکرروبکنم،خیلی مطالبشودوست دارم،واسم خیلی جذابیت داره،یکی ازدوستام کتابچتونوبهم معرفی کرد"دمتون گرم"
خدایه دل بهت بده،اونقدربزرگ که پربهونه ترین بهونه های دنیاغمگینش نکنه
(سمیه ازکرمانشاه)
****
منا :
سلام.
کارت خیلی عالیه.. من کتابتو واقعاً دوست دارم. دمت گرم آقا ساسان.
مرسی... منتظر بعدی هاشم هستیم.
پاسخ: مرسی بابت تعریف شما. خیلی خوشحال میشم که همه راضی باشن.امیدوارم همیشه راضی باشید.
****
محمد حسین :
سلام
يه پيشنهاد:
سعی كن تو نسخه های بعدی يه صفحه به چيزهایي مثل فناوری اطلاعات؛قيمت و انواع گوشيها و لپ تاپ ها اختصاص بده
موفق باشيد.
پاسخ: با تشکر از پیشنهاد شما - به محض درخواست شما دوست مهربان بخش تچدونی فعال شد.
****

218****0935  :
سلام
کتابچتون خیلی باحاله. ممنون  موفق باشید [لبخند]
****

941****0936  :
سلام کتابتون خیلی جالبه مرسی موفق باشید...

***************************

قسمت پاسخ به سوال سورپرایز:


نسخه نوروز 91 :
اگه تو حبس باشید و فقط بهتون اجازه بدن برای یک بار به یک نفر زنگ بزنید به کی زنگ می زنید؟
(من از همینجا جواب خودمو بگم که من به مادرم زنگ میزنم...)

سارینا :
من به بابام زنگ می زنم
***

زهرا :

من به مامانم زنگ میزنم

++++++++++++++
دو نفر لب پرتگاه آویزونن .. كدوم رو نجات میدي؟ اونكه دوسش داري یا اونيکه دوستت داره ، جواب ودليل؟؟
**
ریحان از قم :
انتخاب خیلی سخته!
میذارم هر دوشون بی افتند،
بعد خودمو پرت میکنم پائین!
***
نظرسنجی درمورد مطالب کتاب
سارینا از کرمانشاه:
همه قسمتها رو دوست دارم...

*****************************************************

قسمت اس ام اس:

منا :
ای سرا پا همه خوبی، تک و تنها به تو می اندیشم. همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم. تو بدان این را، تو بدان
تو بیا
تو بمان با من، تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گل ها تو بخند.
اینک این من که به پای تو در افتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز،
تو بگیر،
تو ببند!
تو بخواه
پاسخ چلچله ها را ، تو بگو
قصه ی ابر هوا را ، تو بخوان
تو بمان با من، تنها تو بمان
در رگ ساغر هستی تو بجوش
من همین یک نفس از جرعه ی جانم باقی است
آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش!
"فریدون مشیری"
پاسخ: بی نهایت زیبا بود و دنیا دنیا ممنونم از این شعر زیبایی که فرستادی
****
محسن :
آخرين پيام رفاقتی سال 90:
در حد اوضاع اقتصادى كشور خرابتم...
****
محمد حسین :
جمهورى اسلامى، تبلور اتحاد و ايمان، روز به ثمر نشستن نهال اراده و ايستادگى، روز آفتابى استقلال، مبارك باد!

****
زهرا :
بر ما سالى گذشت ، بر زمين چرخشى و بر روزگارحكايتى !  اميد که آن كهنه رفته به شادكامى و آن نو آيد به خوشى و شادمانى!
****
محمد حسین :
سرخوش آن عيدی كه آن بانى نور
از كنار كعبه بنمايد ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند
از حرم بانگ انأ المهدی زند
سال نوبرشما و خانواده مبارك
****
محمد حسین :
آرزودارم بهاران مال تو،شاخه هاي ياس خندان مال تو ، ساده بودن هاي باران مال تو ، آن خداوندی که دنياآفريد ،تاابد همراه وپشتيبان تو ...
عيدتان مبارك
****
محسن :
تقدیر تقویم انسانهای عادیست و تغییر تدبیر انسانهای عالیست ارزو دارم ایامی که پیش رو دارید اغاز روزهایی باشد که ارزو دارید نوروزمبارك
****
آتنا فرهمند :
آرزويم اين است:"آرزويت"؛ساكن
كوچه بن بست نباشد هرگز!
سال نومبارک.
****
936****941 :
بهار بهترين بهانه براي آغاز وآغاز بهترين بهانه براي زيستن (آغازبهار مبارك)
****
سارینا :
سیب شود رویتان ،سرخ وسپید وقشنگ.سبزشود جانتان،سبزوبلندو کمند. سیرشود کامتان،ازکرم کردگار.سکه شود کارتان، روزیتان برقرار
ماهی عمرت  بود،پرحرکت پرتلاش.غم بشود سنجدی، رخت ببندد یواش
پرزحلاوت  شود،چون سمنو زندگی.غرق سعادت شود،شیوه این بندگی.  سال نو پيشاپيش مبارك.
****
منا :
Tomorrow is another Day,another Smile,another Tear,another year,another Winter & another Summer too...
But there'll never be another YOU!
*.*HAPPY NEW YEAR *.*

****

سحر :

Pishi ,na
Pishoni ,na
Pishbini ,na
Pishkesh ,na
Pishamad ,na
Pishnahad .na
Pishdasti ,na
Aaah,,,
Pishapish valentayn mobarak.:-)

****
محسن :
من خدا را شاكرم از اينكه ميتوانم راه بروم انسانهايي وجود دارند كه هرگز نتوانسته اند اولين گام رابردارند. من خداراشاكرم ازاينكه ميتوانم زيبايي هاي اطرافم راببينم انسانهايي وجوددارند كه دنيابرايشان تاريك است.من خدا را شاكرم از اينكه ميتوانم به نوای دل انگيز موسيقي گوش دهم انسانهايي هستند كه تمام زندگيشان درسكوت ميگذرد ومن خدارا شاكرم براي...
****
941****0936
عشق بهانه ایست برای زندگی. زندگی پربهانه ای برایت آرزو میکنم.ولنتاين مبارك.
****
محسن گفته:
میگن اگه یک دوست جزئي ازخاطرات خوب زندگیت شد،
برای بودنش ازش تشکر کن.
(.متشكرم که هستی. (-;
پاسخ: دوست خوبم؛ از اس ام است ممنونم.. منت سرم گذاشتی.باز ازین کارا بکن(-;

*******************************

قسمت داستان های سورپرایز:

98936....941
گفته:
داستانهای کتاب خیلی قشنگن اما تو نسخه ولنتاین چندتا تکراری بود ولی بازم ممنون
پاسخ: دوست خوبم شرمنده دیگه تعداد که زیاد میشه مشکل هم پیش میاد... امیدوارم که منو ببخشی ...
و مرسی از نظرت
****
محمد حسین - دانشجوی رشته آموزش ابتدائی تربیت معلم از یزد گفته:
با عرض سلام خدمت آقای فرهمند. میخواستم با این اس ام اس از شما به خاطر کتاب سورپرایز یلدا و داستانهای زیبای آن تشکر کنم
موفق باشید
****
آتنا فرهمند گفته:
سلام آقای فرهمند. من از خوندن داستان ها واقعاً لذت بردم. به امید ساختن ایران
پاسخ: رضایت شما افتخار منه. باور کنید خیلی خوشحال میشم که از کتاب حمایت می کنید و راضی هستید. :)
****

امیدوارم این کار تشکری باشد بخاطر لطفی که انجام دادید و نظرتون رو برای من گذاشتید

راستش من انقدر تلاش می کنم که کتاب رو به افراد زیادی معرفی کنم تا بتونن ازش استفاده کنن اما هرکاری کردم نتونستم

این کتاب طرفدارای زیادی نداره اما مطمئنم که در آینده طرفدارهای زیادی به خودش جلب می کنه بالبته با کمک و همکاری شما عزیزان

منتظر نسخه اردیبهشت باشید

آخر اردیبهشت هم که تولدمه و...

تا دیدار دیگه بدرود


********
تعداد بازدید از این مطلب: 3152
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود