سایت گوگل من باز نمی شود - متفرقه
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5386
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 12407
بازدید ماه : 92351
بازدید سال : 179094
بازدید کلی : 1235742

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1390
نظرات

مشکل بالا آمدن سایت Google  در موزیلا فایرفاکس

شده تا حالا بخواید به اینترنت برید و بخواید از سایت گوگل برای جست جو استفاده کنید ولی نتونید سایت گوگل رو باز کنید

بله درسته... برای شما این سوال مطرح میشه که چرا از طریق اینترنت اکسپلورر باز میشه اما چرا با فایر فاکس نمی تونم بازش کنم

این هیچ دلیلی نداره جز افزایش کوکی های مرورگر شما

چون کوکی های موزیلا پر میشه و نمی تونید هیچ سایتی رو باز کنید و مشکل پیش میاد

این مشکل با حذف کوکی های مرورگرتون به راحتی حل میشه و می تونید دوباره از سایتها و یا Google  استفاده کنید

برای این کار کافیه:

روی Tools  در بالای مرورگر کلیک کنید  (برای میانبر اول کلید Alt  .. بعد T    و  در آخر کلید  O  رو فشار بدید)

یک پنجره جدید با نام  Option  باز میشه و دارای چند نوار مختلف است که ما یک راست میریم سر مشکلمون

نوار  Privacy   را انتخاب می کنیم... وقتی گزینه ها ظاهر شدند روی  Remove  individual  cookies  کلیک کنید و در پنجره جدید هم می تونید همه کوکی هارو حذف کنید با گزینه Remove All Cookies

یا با گزینه Remove Cookies   کوکی مربوط به همون سایت که در بالاش میبینید رو حذف کنید

بهتره همه کوکی هارو حذف کنید و سرعت مرورگرتون رو بالا ببرید

منبع:  دوست من سلام



********
تعداد بازدید از این مطلب: 11401
موضوعات مرتبط: متفرقه , اختصاصی SASJON , ,
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1393/10/12/sasjon - - گفته است :
سلام موزیلای من گوگل رو باز میکنه ولی سایت یاهو رو فقط متناشو باز میکنه دلیلش چیه فقط هم سایت یاهو نیستا فیس بوک رو هم باز نمیکنه

/weblog/file/img/m.jpg
mohanna در تاریخ : 1392/12/27/sasjon - - گفته است :
سلام خسته نباشیدآقا ساسان چرا فایر فاکس گوگلو باز نمیکنه؟اکسپلورر باز میکنه ولی فایر فاکس نه.لطفا راهنماییم کنین
مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/11/27/sasjon - - گفته است :
با سلام من راهنمایی هایی که کرده بودین رو انجام دادم ولی بازم سایت گوگل بازنمی شه به ایمیلم تو یاهو هم نمی تونم وارد بشم کمکم کنین آهنگی که پخش می شه عالیه ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1392/7/7/sasjon - - گفته است :
سلام

ممنون از مطلب کاربردی و جالبتون
پاسخ: سلام ممنون دوست خوبم... لطف داری...

/weblog/file/img/m.jpg
zaha در تاریخ : 1392/7/5/sasjon - - گفته است :
سلام ببخشید من تازه برنامه ی یاهو رو نصب کردم ولی وقتی واردش میشم و آی و pass word مو میزنم میگه اینترنت وصل نیست اما اینترنت من وصله...میدونم حرفم عجیبه اما به خدا راست میگم.اگه میشه کمکم کنید
پاسخ: سلام... خب چند تا کار میتونی بکنی... یک اینکه بری داخل تنظیمات و کانکشن و از اونجا تنظیمات اینترنت و کانکشن ببین رو چه تنظیماتیه باید با توجه به اینترنتت تنظیمات رو تغییر بدی... دو اینکه اگه برنامه گذر از محدودیتت هم فعال باشه (ف.ش) ممکنه این مشکل پیش بیاد... حالا باز امتحان کن ببین مشکلت حل میشه یا نه... شد یا نشد خبر بده...

/weblog/file/img/m.jpg
بی نام در تاریخ : 1392/6/9/sasjon - - گفته است :
سلام من واقعا کلافه شدم چون اکسپلورر گوگل رو باز نمیکنه لطفا کمکککککککککککک

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
سلام ممنون از وب جالبتون س.ال من اینه که تو موزیلای من گوگل تصویر باز نمیکه ولی تو اینترنت ایکسپلورر باز میکنه میشه بگین مشکل چیه ممنون میشم . در صورت جواب تو وبم نظر بذارین

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1391/10/9/6 - - گفته است :
مرسی از مطلب مفیدتون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود