دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2068
باردید دیروز : 27164
بازدید هفته : 30378
بازدید ماه : 52829
بازدید سال : 139572
بازدید کلی : 1196220

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390
نظرات

نرم افزار مجانی App Player امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.


برای دانلود نرم افزار BlueStacks App Player بر روی لینک زیر کلیک کنید

Download  App Player Android.zip   دانلود با حجم 117 مگابایت

در حال حاضر این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز کار می کند اما تولید کننده آن اعلام کرده که در حال ساخت نسخه Mac OS X آن است و به زودی امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی برروی سیستم عامل اپل نیز میسر خواهد شد.

همچنین برنامه:

YouWave Android – به راحتی بازی ها و برنامه های موردعلاقه ی گوشی های آندرویدی خود را برروی ویندوزهای مایکروسافت اجرا کنید . برای اجرا نیازی به گوشی ندارید و در واقع یک شبیه ساز می باشد که کار با آن بسیار آسان است . بازیهای آندرویدی خود را با ویندوز اجرا کنید و این نسخه قابلیت چند نفره (آنلاین) بازی کردن را نیز دارد . به طور کلی این برنامه برای کسانی که قصد تست نرم افزارها و بازیهای آندروید را دارند بسیار مناسب است و از طریق آن با کاربردها و قابلیت های سیستم عامل آندروید آشنا می شوند . این نرم افزار برروی ویندوز های XP/Vista/7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد و از آندروید ۲٫۳ نیز پشتیبانی می کند .

 

YouWave Android اجراي برنامه هاي آندرويد برروي ويندوز با YouWave Android v2.0.0

 

password اجراي برنامه هاي آندرويد برروي ويندوز با YouWave Android v2.0.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجراي برنامه هاي آندرويد برروي ويندوز با YouWave Android v2.0.0 لینک دانلود – ۱۰۱٫۹ مگابایت 


********
تعداد بازدید از این مطلب: 3797
موضوعات مرتبط: دانلود , ,
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود